Ik heb een iphone 6S
Wat heb ik lang gestunteld... Het begon allemaal ooit met het overstappen naar een Samsung, de beweegreden hierachter? Hij was natuurlijk goedkoper en hij zou zoveel meer opties hebben...De opvolgende iPhone bood niet veel meer opties als de HTC…
