Dankzij de Benefit x Crocs samenwerking, hebben de Crocs de beauty wereld veroverd. Iedereen die Crocs niet-cool vind, maakt nu toch misschien een uitzondering? Kijk snel mee naar de nieuwe Crocs varianten die als limited edition worden gelanceerd.
Crocs en samenwerkingen
Crocs heeft een lange geschiedenis van samenwerkingen, met name met de fashion-industrie, waarmee het een gecompliceerde relatie heeft. Nadat hij begon als de vreemde, veel bespotte neef van de schoenenwereld, werd de stijl symbolisch voor de voortdurende obsessie van de industrie met het ondermijnen van ideeën over wat cool is, en samenwerkingen met ontwerpers als Christopher Kane en Demna Gvasalia bezorgden Crocs bonafide modereferenties .
Benefit x Crocs
Het make-upmerk heeft aangekondigd dat het samenwerkt met Crocs voor twee stijlen: de Classic Clog en Classic Sandal. Geïnspireerd door nostalgie uit de jaren 90, met name gelei-schoenen, zijn beide stijlen verkrijgbaar in een felle roze Barbie-tint en bevatten ze veel glitter, edelstenen, een compact spiegeltje en bedels met het motto van Benefit: “Lachen is de beste cosmetica”.
Prijs en verkrijgbaarheid
De samenwerking tussen Crocs x Benefit Cosmetics is vanaf 13 juli exclusief beschikbaar op de website van Crocs.com.
- Classic Clog ($ 70)
- Classic Sandal ($ 50)
Wat vind jij van deze nieuwe Benefit x Crocs samenwerking?
Yay or Nay? Let me know in de comments.