Kids Film | The Jungle Bunch World Tour review

Jungle Bunch World Tour review

Jungle Bunch World Tour is een heerlijke animatie film voor het hele gezin! Op 24 augustus brengt Distri7 namelijk de avontuurlijk animatiefilm The Jungle Bunch – World Tour uit in de Nederlandse bioscoop. De film gaat over een vrolijke Pinguïn en zijn vrienden: The Jungle Bunch die de Jungle proberen te redden van een kwaadaardige schurk. Ik vertel je meer in deze Jungle Bunch World Tour review. Lees je mee?

The Jungle Bunch World Tour review

Deze kinderfilm neemt je mee op een spannend avontuur vol humor, vriendschap en ontdekkingen in de betoverende wereld van de jungle.

The Jungle Bunch World Tour review

Synopsis

In Jungle Bunch World Tour worden we herenigd met onze geliefde personages uit de Jungle Bunch-reeks. Maurice, de keizerpinguïn, leidt een bont gezelschap van dieren die samen een onwaarschijnlijke, maar hechte familie vormen. Hun geliefde jungle wordt bedreigd door een boze schurk, die de jungle bedekt heeft met giftig roze schuim dat explodeert bij contact met water. Nu moet de Jungle Bunch samenwerken om een magische formule te vinden die de natuur kan redden. Met nog minder dan een maand voor het regenseizoen, begint een race tegen de klok om een tegengif te vinden. Dit betekent dat ze de wereld over moeten gaan en exotische bestemmingen moeten verkennen van het noorden tot Europa, Azië en het Midden-Oosten, om de nodige ingrediënten te verzamelen. Ze staan tegenover een tegenstander die slimmer en duivelser is dan ze ooit voor mogelijk hadden gehouden. Voor Maurice en zijn vrienden van de Jungle Bunch is de inzet nog nooit zo hoog geweest!

Wist je dat: De serie won in 2014 een Emmy Award in de categorie Kids won? En wordt uitgezonden in meer dan 180 landen. The Jungle Bunch – World Tour kun je zowel in het Engels als in het Nederlands in de bioscoop bekijken.

Bekijk de trailer van The Jungle Bunch – World Tour

Een must-see

Jungle Bunch World Tour is een fantastische familie film die zowel geschikt is voor jong en oud.  Het is een avontuurlijke film die laat zien dat door samen te werken, we grote obstakels kunnen overwinnen. De film heeft een belangrijke boodschap van vriendschap, moed en humor, waardoor het niet alleen vermakelijk, maar ook leerzaam is voor kinderen.

Daarnaast is de film ontwikkeld met prachtige animatie en grappige personages. Elk personage is uniek ontworpen met eigen kenmerken die hun persoonlijkheden weerspiegelen. Van lachwekkende situaties tot slimme grappen, de humor in de film zal jong en oud zeker laten lachen.

Korte impressie van ons bezoek

Ik hoop dat je middels deze Jungle Bunch World Tour review een goed beeld hebt kunnen krijgen van de film. En zo enthousiast geworden bent als wij om naar deze film te gaan kijken.

Tje Jungle Bunch World Tour review